شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 01 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 19,354
بازدید دیروز: 20,937
بازدید کل: 157,591,784
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 89
کاربران حاضر: 89
مفاهیم و الگوهای خرید سازمانی با رویکرد خرید در سازمان های دولتی
چکیده:
با توجه به اهمیت روزافزون و بسیار بالای وظیفه خرید در سازمان های مختلف، این مقاله با پرداختن به موضوع خریدهای سازمانی و ارائه مفاهیمی از قبیل خرید سازمانی، اهداف خریداران سازمانی، فرایند خرید سازمانی، تصمیم گیرندگان در فرایند خرید سازمانی، عوامل تأثیرگذار در فرایند خرید سازمانی و همچنین با پرداختن به موضوع خریدهای دولتی و ارائه انواع مدل های موجود در زمینه خریدهای سازمانی و دولتی بر آن است تا اهمیت این موضوع را بار دیگر در سازمان ها به خصوص سازمان های دولتی متذکر شده تا مدیران خرید و تدارکات در این سازمان ها با مباحث جدید در این زمینه آشنا شده و بتوانند از این تئوری ها در فرایندهای خرید خود استفاده نمایند. در پایان نیز توصیه های سیاستی برای مدیران خرید ارائه شده است.
کلید واژه: خرید سازمانی، خرید دولتی، الگوهای خرید، تدارکات دولتی
نویسنده(گان): حمید علیخانی، ابوالفضل معصوم زاده زواره
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: سیستمهای خرید و انبارداری
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1387
تعداد صفحات: 16
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.