شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 28 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,979
بازدید دیروز: 17,614
بازدید کل: 152,251,469
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 17
کاربران حاضر: 18
مدلسازی شناسایی مخاطبین (بازیگران و فعالان) تجارت الکترونیک
چکیده:
برنامه ریزی مؤثر و موفق در توسعه تجارت الکترونیکی مستلزم برنامه ریزی آموزشی برای این منظور است. علاوه بر برنامه ریزی آموزشی هرگونه فعالیت مرتبط با توسعه این پدیده مستلزم شناسایی بازیگران و مخاطبین اصلی تجارت الکترونیکی در کشور است. در این مقاله تلاش بر آن بوده است تا ضمن طراحی الگوی بازیگران تجارت الکترونیکی با استفاده از روش نظرسنجی خبرگان، وضعیت این مدل در ایران بررسی و مخاطبین تجارت الکترونیکی که باید آموزش ببینند معرفی شوند. نهایتاً نتیجه تحقیق آن است که بازیگران و مخاطبین تجارت الکترونیکی در ایران عبارتند از : مدیران سازمان های دولتی، مدیران شرکت های کوچک و متوسط، مدیران اصناف، مدیران شرکت های تخصصی خدمات تجارت الکترونیکی، کارشناسان شرکت های تخصصی خدمات تجارت الکترونیکی، رسانه ها و حقوق دانان.
کلید واژه: مخاطبین آموزشی، تجارت الکترونیکی، فناوری اطلاعات، بنگاههای کوچک و متوسط، مدیران دولتی، کارشناسان دولتی
نویسنده(گان): سعید فتحی، محمود محمودزاده، روح ا... نوری، محمد ابویی
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: تجارت الکترونیک
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1387
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.