ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 34,704
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,636,076
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 80
کاربران حاضر: 80
تعداد دریافت: 11
تعداد بازدید: 2381
مدلسازی شناسایی مخاطبین (بازیگران و فعالان) تجارت الکترونیک
چکیده:
برنامه ریزی مؤثر و موفق در توسعه تجارت الکترونیکی مستلزم برنامه ریزی آموزشی برای این منظور است. علاوه بر برنامه ریزی آموزشی هرگونه فعالیت مرتبط با توسعه این پدیده مستلزم شناسایی بازیگران و مخاطبین اصلی تجارت الکترونیکی در کشور است. در این مقاله تلاش بر آن بوده است تا ضمن طراحی الگوی بازیگران تجارت الکترونیکی با استفاده از روش نظرسنجی خبرگان، وضعیت این مدل در ایران بررسی و مخاطبین تجارت الکترونیکی که باید آموزش ببینند معرفی شوند. نهایتاً نتیجه تحقیق آن است که بازیگران و مخاطبین تجارت الکترونیکی در ایران عبارتند از : مدیران سازمان های دولتی، مدیران شرکت های کوچک و متوسط، مدیران اصناف، مدیران شرکت های تخصصی خدمات تجارت الکترونیکی، کارشناسان شرکت های تخصصی خدمات تجارت الکترونیکی، رسانه ها و حقوق دانان.
کلید واژه:
مخاطبین آموزشی، تجارت الکترونیکی، فناوری اطلاعات، بنگاههای کوچک و متوسط، مدیران دولتی، کارشناسان دولتی
نویسنده(گان):
سعید فتحی، محمود محمودزاده، روح ا... نوری، محمد ابویی
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
تجارت الکترونیک
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1387
تعداد صفحات:
12
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
366 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved