ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 05 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 14,490
بازدید دیروز: 20,225
بازدید کل: 158,571,402
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 97
کاربران حاضر: 97
تعداد دریافت: 27
تعداد بازدید: 5316
ابزارها و روش های نوین توزیع کالا در واحدهای خرده فروش
چکیده:
ساماندهی نظام توزیع به عنوان یکی از بخش های محوری اقتصاد کشور، مستلزم شناخت محیط توزیع، شناسایی و به کارگیری ابزارها و روش های نوین توزیع، اصلاح قوانین نظام صنفی و سیاست گذاری اصولی دولت می باشد. در این مطالعه پس از تعریف و شناسایی ابزارها و روش های نوین توزیع کالا، ابزارها یا روش های نوین به سه گروه اصلی شامل عملیاتی، فناوری اطلاعات و برنامه ریزی – مدیریتی طبقه بندی شده اند. پس از آن تجربه برخی از شرکت های معتبر در عرصه جهانی و سپس تجربه استفاده از این ابزارها و روش ها در ایران مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر این، به هزینه های سخت افزاری و نرم افزاری موردنیاز جهت اجرای برخی از ابزارها و روش های نوین توزیع نیز پرداخته شده است. درنهایت، پس از جمع بندی و نتیجه گیری به توصیه های سیاست گذاری در راستای وظایف وزارت بازرگانی و سازمان های صنفی برای گسترش استفاده از ابزارها و روش های نوین توزیع کالا در ایران پرداخته شده است.
کلید واژه:
نظام توزیع، ابزارهای نوین توزیع، روشهای نوین توزیع، واحدهای خرده فروشی
نویسنده(گان):
زهرا آقاجانی
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1387
تعداد صفحات:
10
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
156 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved