ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 26,817
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,680,820
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 68
کاربران حاضر: 70
تعداد دریافت: 38
تعداد بازدید: 2517
بازاریابی سبز: کلید طلایی بازاریابی هزاره سوم
چکیده:
در قرن حاضر، چالش اصلی بشر یافتن راهی پایدارتر و عادلانه تر برای تولید، مصرف و زندگی است. در بازاریابی، این چالش، دو بعد به خود گرفته است. در کوتاه مدت، مباحث اجتماعی و بوم شناختی، تبدیل به یک عامل مهم خارجی اثرگذار بر شرکت ها و بازارها شده است. به نحوی که شرکت ها می بایست به نیازهای متغیر مصرف کنندگان، قوانین جدید و فشارهای اجتماعی فزاینده در زمینه تأثیرات زیست محیطی و اجتماعی کسب و کار واکنش نشان دهند. در درازمدت، جستجوی پایداری نیازمند ایجاد تغییراتی بنیادی در پارادایم مدیریتی حاکم است تا بتواند سایر کارکردهای بازاریابی را مطابق با مسئولیت های اجتماعی، تحت تأثیر قرار دهد. در این مقاله تلاش می کنیم نشان دهیم این چالش سبز چگونه می تواند بر ابعاد ساختاری و محتوایی بازاریابی تأثیر بگذارد و بیان خواهیم کرد که بازاریابها در هزاره جدید برای کسب سود و مواجهه با انتظارات سبز مشتریان، باید چه تغییراتی در پارادایم فعلی بازاریابی ایجاد کنند.
کلید واژه:
بازاریابی سبز، مدیریت محصولات سبز، قیمت گذاری سبز، ترفیعات سبز
نویسنده(گان):
محمدجواد ناییجی
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1386
تعداد صفحات:
7
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
291 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved