ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 26,772
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,680,775
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 99
کاربران حاضر: 101
تعداد دریافت: 48
تعداد بازدید: 3700
بازاریابی رابطه ای: سبک نوین بازاریابی
چکیده:
در این مقاله سیر تحول بازاریابی رابطه ای در زمان گذشته، حال و اینده مورد بررسی قرار گرفته است. ابتدا به بررسی روند رشد و توسعه بازاریابی رابطه ای پرداخته شده و بعد اهمیت و نحوه ایجاد روابط بیان شده است. امروزه در پی افزایش سریع تعداد تولیدکنندگان و رقابت در تولید کالا و خدمات ضرورت بازاریابی رابطه ای، بیش از هر زمان دیگری مشاهده می شود. ویزگی های روابط در بازاریابی رابطه ای و مدل پنج سطحی بازاریابی رابطه ای کاتلر، از مباحث مهم این مقاله است و راهنمای مدیران بازاریابی در اجرای این سبک می باشند. در بخش نهایی این مقاله، اینده بازاریابی رابطه ای مورد بحث قرار گرفته و نتیجه گیری از کل مباحث ارایه شده است. این مقاله نتیجه یک تحقیق توصیفی-تاریخی می باشد.
کلید واژه:
بازاریابی رابطه ای، Relationship Marketing، ضرورت، رشد و توسعه
نویسنده(گان):
امیرحامد رضایی، جبار الهی راد
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1386
تعداد صفحات:
6
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
182 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved