ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 20,945
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,674,948
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 76
کاربران حاضر: 77
تعداد دریافت: 10
تعداد بازدید: 1978
ایجاد خدمات نوین با رویکرد خدمات مالی جدید
چکیده:
امروزه خدمات به صورت یکی از اجزاء اساسی اقتصاد جهان درآمده اند. اقتصاد رو به رشد خدمات بیش از 70 درصد GNP و اشتغال را در بیشتر کشورهای توسعه یافته به خود اختصاص داده و باعث شده است فعالیت های خدمتی در جایگاه نخستین از لحاظ رشد فعالیت های اقتصادی قرار گیرند. خدمت، فعل، فرایند یا منفعتی ناملموس است که یک سازمان برای مصرف کنندگان خود فراهم می آورد و درقبال آن پول یا ارزش دیگری دریافت می کند. خدمت همانند کالاهای فیزیکی نوعی محصول است که بریا رفع نیازها و خواسته های مصرف کنندگان به وجود امده است. این مقاله ضمن مروری بر مفهوم خدمات نوین، الگوهای مختلف مربوط به این موضوع را معرفی می کند و نحوه استفاده از آن در مورد خدمات بانکی را به بحث می گذارد. در این مقاله سعی شده است مفاهیم ایجاد خدمات جدید (NSD) و به خصوص ضرورت بکارگیری آن به خصوص در زمینه خدمات بانکی مورد بررسی قرار گیرد. سپس با معرفی یک مدل در این زمینه به بررسی فرآیند ایجاد خدمات جدید در این موسسات پرداخته شده است.
کلید واژه:
خدمات مالی، خدمات نوین، خدمات بانکی، NSD
نویسنده(گان):
سعید ده یادگاری
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
مدیریت مالی
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1386
تعداد صفحات:
7
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
197 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved