ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 02 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 9,602
بازدید دیروز: 19,661
بازدید کل: 158,500,091
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 100
کاربران حاضر: 101
تعداد دریافت: 8
تعداد بازدید: 2344
مدیریت زنجیره عرضه با رویکرد هزینه مبادله
چکیده:
دانش مدیریت زنجیره عرضه به سرعت در حال تحول است و دیدگاههای زیادی درباره اینکه چگونه صنایع باید سازماندهی شوند تا بیشترین منافع و کارآیی را به همراه داشته باشد تحت ساختارهای مختلف سازمانی در این حوزه قابل بررسی است که مقاله حاضر بدان می پردازد. با عنایت به اینکه مدیریت زنجیره عرضه یک مفهوم بین رشته ای است که به ابعاد زیادی نظیر بازاریابی، اقتصاد، لجستیک، رفتار سازمانی و غیره متکی است. مقاله حاضر به دنبال ارایه چارچوبی از ادبیات اقتصادی است که بریا آن هایی که به درک و کاوش در مفاهیم مدیریت زنجیره عرضه علاقمند هستند، مقید است و منشاء و سیر پیشرفت تحلیل هزینه مبادله را توصیف می کند و مفاهیم کلیدی این نظریات را تشریح می نماید. این مقاله اثرات بالقوه هزینه مبادله بر هماهنگی عمودی درون یک صنعت و بنابراین مدیریت زنجیره عرضه را به بحث می گذارد. سرانجام روش هایی را برای به تجربه درآوردن تحلیل هزینه مبادله پیشنهاد می کند که منجر به توصیه هایی برای همکاری نزدیک تر میان محققان و مدیران بازرگانی می شود.
کلید واژه:
مدیریت زنجیره عرضه، هزینه مبادله، هماهنگی عمودی صنعت
نویسنده(گان):
جیل هابز، یزدان سیف (مترجم)، رضا بوستانی (مترجم)
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
لجستیک
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1386
تعداد صفحات:
9
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
193 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved