ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 02 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 7,576
بازدید دیروز: 19,661
بازدید کل: 158,498,065
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 49
کاربران حاضر: 49
تعداد دریافت: 30
تعداد بازدید: 3157
بیمه های الکترونیکی در ایران: الزامات، چالش ها و راهبردهای سیاستی
چکیده:
یکی از کاربردهای مهم تجارت الکترونیکی، ارایه خدمات جدید بیمه ای و کاهش هزینه ها از طریق بیمه های الکترونیکی است. بیمه های الکترونیکی را می توان کاربرد اینترنت و سایر فن آوری های اطلاعاتی با هدف تولید و توزیع خدمات بیمه ای تعریف نمود. بیمه های سنتی به دلیل سرعت پایین و هزینه های بالا در شرایط گسترش تجارت الکترونیکی پاسخگو نبوده و نیاز به طراحی فضای مناسب (اجرایی، قانونی و ...) جهت فعالیت بیمه ها به شکل الکترونیکی را اجتناب ناپذیر ساخته است. نتایج مطالعه نشان می دهد اجرایی شدن بیمه های الکترونیکی در کشور با توجه به عدم وجود به کارگیری پول الکترونیکی، فقدان قوانین و مقررات ضروری، عدم فرهنگ سازی و ... مستلزم انجام اقداماتی در جهت فراهم سازی زیرساخت های فنی و مخابراتی، حقوقی و قانونی و ... است
کلید واژه:
صنعت بیمه، بیمه الکترونیک، تجارت الکترونیکی
نویسنده(گان):
آتوسا گودرزی، منیژه فلاحتی
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
مدیریت بیمه
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1386
تعداد صفحات:
8
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
220 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved