شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 04 بهمن 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 23,242
بازدید دیروز: 27,055
بازدید کل: 159,306,248
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 127
کاربران حاضر: 127
بررسی و شناسایی عوامل موفقیت نظام پیشنهادات (با تأکید بر بخش دولتی)
چکیده:
یکی از روش های اجرایی مشارکت کارکنان در سازمان، نظام پیشنهادها می باشد که این روش امروزه یکی از موفقترین روش های اجرای سیستم مشارکت شناخته شده و بیش از روش های دیگر در دنیا به اجرا درآمده و طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است. زمانی که این نظام در سازمانی به اجرا در می اید، کلیه اعضای سازمان می توانند برای پیشبرد اهداف سازمان، بهبود وضع کارکنان، رفع مسایل و مشکلات موجود، کاهش ضایعات و هزینه ها و بهبود کیفیت و ... پیشنهادهای خود را ارایه دهند و در قبال آن پاداشهای معنوی و مادی دریافت نمایند. در این مقاله با نگاهی به مفاهیم مدیریت مشارکتی، اهداف، ابعاد و ساختار نظام پیشنهادها به بررسی عوامل موثر در موفقیت نظام پیشنهادها پرداخته سپس تفاوت های اصلی نظام پیشنهادهای بخش دولتی با بخش خصوصی و نکات موثر در موفقیت نظام پیشنهادها در سازمان های دولتی ارایه خواهد شد.
کلید واژه: نظام پیشنهادها، مدیریت مشارکتی، عوامل موفقیت، بخش دولتی
نویسنده(گان): لیلی حبیبی، منیژه فلاحتی
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: تئوریهای مدیریت
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1386
تعداد صفحات: 6
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه