ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 02 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 14,846
بازدید دیروز: 19,661
بازدید کل: 158,505,335
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 113
کاربران حاضر: 114
تعداد دریافت: 11
تعداد بازدید: 2569
چارچوبی برای مزیت رقابتی در گردشگری الکترونیکی
چکیده:
در چند سال اخیر اهمیت فن آوری های اطلاعات و رابتاطات (ICT) جدید در مورد گردشگری و سفر افزایش چشمگیری داشته است. گردشگری از آن دسته صنایعی است که به واسطه اینترنت می تواند تحول عظیمی پیدا کند. این مقاله به مزیت رقابتی در حوزه گردشگری و سفر توسط فن اوری اطلاعات به ویژه اینترنت و شبکه می پردازد. بنابراین هدف ما، ارایه چارچوبی است که به وسیله آن با تهدیدات ایجاد شده توسط اینترنت مقابله کرده و نشان دهیم که چگونه بنگاه ها می توانند برای رسیدن به مزیت رقابتی، از تجارت الکترونیکی بهره بگیرند. بر پایه این پژوهش، در آینده اثرات اینترنت بر استراتژی رقابتی هتل ها زنجیره ای SME را بررسی کرده و تصویر کاملی از این صنعت ارایه خواهیم داد.
کلید واژه:
مزیت رقابتی، اینترنت، گردشگری الکترونیکی
نویسنده(گان):
گرترز و وینی وارتر، حسن ولی بیگی (مترجم)
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
مدیریت جهانگردی
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1386
تعداد صفحات:
6
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
256 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved