شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 05 شهریور 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 32,419
بازدید دیروز: 31,028
بازدید کل: 166,230,370
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 210
کاربران حاضر: 211
چارچوبی برای مزیت رقابتی در گردشگری الکترونیکی
چکیده:
در چند سال اخیر اهمیت فن آوری های اطلاعات و رابتاطات (ICT) جدید در مورد گردشگری و سفر افزایش چشمگیری داشته است. گردشگری از آن دسته صنایعی است که به واسطه اینترنت می تواند تحول عظیمی پیدا کند. این مقاله به مزیت رقابتی در حوزه گردشگری و سفر توسط فن اوری اطلاعات به ویژه اینترنت و شبکه می پردازد. بنابراین هدف ما، ارایه چارچوبی است که به وسیله آن با تهدیدات ایجاد شده توسط اینترنت مقابله کرده و نشان دهیم که چگونه بنگاه ها می توانند برای رسیدن به مزیت رقابتی، از تجارت الکترونیکی بهره بگیرند. بر پایه این پژوهش، در آینده اثرات اینترنت بر استراتژی رقابتی هتل ها زنجیره ای SME را بررسی کرده و تصویر کاملی از این صنعت ارایه خواهیم داد.
کلید واژه: مزیت رقابتی، اینترنت، گردشگری الکترونیکی
نویسنده(گان): گرترز و وینی وارتر، حسن ولی بیگی (مترجم)
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: مدیریت جهانگردی
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1386
تعداد صفحات: 6
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.