ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 36,751
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,638,123
کاربران عضو: 3
کاربران مهمان: 127
کاربران حاضر: 130
تعداد دریافت: 16
تعداد بازدید: 3126
TPM و گروههای کوچک کاری (گروههای PM)
چکیده:
در روش های نوین تولید، مدیریت ها جهت بازسازی سیستم های سازمان، بهبود مستمر فرآیندها و توانمند کردن سازمان برای رقابت با بازارهای پویا متوجه برنامه های مدیریت کیفیت ، برنامه های نظام به هنگام ، برنامه های مشارکت کارکنان و نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر و ... شده اند . وجه تمایز اساسی TPMبا دیگر روندهایی که به نوعی با امر نگهداری و تعمیرات ارتباط دارند، این است که نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر، خود را روندی دائمی به حساب می آورد، به عبارت دیگر حرکتهای TPMهمواره در جهت بهبود و جایگزین شدن آنها با حرکتهای کارآمدتری درحال تغییر است. یکی از ویژگی های شناسایی TPMکه در این مقاله مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت مشارکت کارکنان از طریق فعالیت گرو ههای کوچک کاری می باشد. در این مقاله ابتدا مشخصات گروهها و دوایر PMپس از آن، رهنمودهای معینی که می تواند باعث مشارکت موثر ، در گروه های کوچک شود بررسی می گردد. این رهنمودها هم چنین اصول مشارکت را فرامی خواند. در این زمینه، هم چنین نقش مدیریت در ترویج TPM و توسعه فعالیت گرو ههای کوچک کاری در یک سازمان و ارزیابی پیشرفت گروه های PM بررسی می گردد.
کلید واژه:
TPM، توانمند سازها، گروههای کوچک کاری
نویسنده(گان):
هوشنگ رستمیان
منبع:
سومین کنفرانس نگهداری تعمیرات
موضوع:
نگهداری و تعمیرات
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
16
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
240 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved