ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 02 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 17,380
بازدید دیروز: 19,661
بازدید کل: 158,507,869
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 65
کاربران حاضر: 65
تعداد دریافت: 5
تعداد بازدید: 1922
پرتال ها حلال چالش های تجارتی
چکیده:
در محیط رقابتی اقتصادی امروز سازمان ها تحت فشار اقتصادی شدیدی از طرف ذینفع ها برای کم کردن هزینه های عملیاتی هستند. با وجود این، مشتریان، شرکا و کارمندان این سازمان ها، دسترسی زیادی به سرویس ها و اطلاعات دارند. درنهایت، سازمانها در حال پیاده سازی پرتال های وب به عنوان یک درگاه هستند که از طریق آن کاربران می توانند بسادگی به برنامه های کاربردی چندگانه، سرویس ها، تجارت و منابع اطلاعاتی دسترسی پیدا کنند. پرتال ها مجالی را برای تأسیس و توسعه ارتباطات و درآمدزایی فراهم می کنند. کاربران باید مطمئن باشند که با یک سازمان مشروع روبرو هستند و اطلاعاتشان محافظت خواهد شد. از طرف دیگر سازمان ها هم باید مطمئن باشند که می توانند برنامه های کاربردی و سرویس های باارزشی از طریق پرتال ارائه دهند، درحالیکه اطلاعات و تعملاتشان محافظت خواهد شد. در این میان حفاظت اطلاعات تجاری کاربران و سازمان ها از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است. از اینرو در مقاله حاضر، بیان می شود که پرتال ها در این مهم چگونه می توانند ایفای نقش نمایند.
کلید واژه:
چالش های تجارت، پرتال، حفاظت اطلاعات تجاری
نویسنده(گان):
مهدی یوسفخانی، یگانه موسوی جهرمی
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
تجارت الکترونیک
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
10
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
208 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved