ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 30,898
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,632,270
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 58
کاربران حاضر: 58
تعداد دریافت: 13
تعداد بازدید: 3409
عملکرد مدیران مدرسه راهنمایی و متوسطه به تفکیک رشته های تحصیلی
چکیده:
این مقاله با اتکا به داده های به دست آمده از مطالعه میدانی، عملکرد مدیران مدارس راهنمایی و متوسطه شهرستان میانه را به تفکیک رشته های تحصیلی مورد ارزیابی قرار داده است و به این جمع بندی رسیده که فارغ التحصیلان مدیریت آموزشی عملکرد بهتری دارند. هر پدیده یا هر موضوعی که مورد بررسی علمی قرار می گیرد به طور حتم دارای مفاهیم و مبانی نظری و سابقه تحقیقاتی است که در هر بررسی محقق ملزم به اشاره کوتاه به آنها می باشد. لذا به منظور مطالعه همه جانبه موضوع تحقیق و درک اصولی مفاهیم و مبانی نظری مربوط به آن، مدیریت آموزش در جهان و ایران را از دیدگاه تاریخی به طور خلاصه موردبحث قرار می دهیم و سپس مفاهیم و مبانی اصلی مدیریت آموزشی را از نقطه نظر علماء و صاحبنظران مدیریت مطرح و در ادامه آن مطالبی پیرامون وظایف و کارکردهای اختصاصی مدیران آموزشی و ضرورت و نقش آنان در نظام آموزش و پرورش مطرح می گردد. در پایان به عنوان اینکه بتوانیم یک دیدگاه کامل نسبت به موضوع تحقیق داشته باشیم مطالعه ای پیرامون تحقیقات انجام شده مربوط به موضوع تحقیق می نماییم با این امید که توانسته باشیم یک نمای کلی از موضوع تحقیق ارائه کرده باشیم.
کلید واژه:
آموزش و پرورش، مدیریت آموزشی، عملکرد مدیران مدرسه
نویسنده(گان):
ابراهیم حسینی
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
مدیریت آموزشی
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
12
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
263 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved