ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 02 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 17,846
بازدید دیروز: 19,661
بازدید کل: 158,508,335
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 118
کاربران حاضر: 118
تعداد دریافت: 34
تعداد بازدید: 2560
ارزش آفرینی در کسب و کار الکترونیک
چکیده:
این مقاله، با استفاده از چارچوب نظری نظریه پردازان به نامی چون جوزف شئمپیتر و مایکل پورتر، فرآیند ابداع و نوآوری به طور عام و نوآوری با استفاده از ابزارهای نوین تجاری را به طور خاص مورد بحث قرار داده است. این مقاله به دنبال این است که از طریق شناسایی منابع ایجاد ارزش در کسب و کار الکترونیک، خلأ نظری در این باره را پر کند. بدین منظور مقاله را با بخش نظری آغاز می کنیم که پتانسیل های ایجاد ارزش در بازارهای مجازی را مشخص می کند. در بخش روش ها و داده ها که بعد از بخش نظریه می آیند، از روش Ground Theory استفاده کردیم تا مشخص کنیم که کدامیک از منابع ایجاد ارزش موجود در متون، با کسب و کار الکترونیکی ارتباط پیدا می کند. بخش داده ها و روش ها از ارائه یافته هایی حاصل شده که محصول تحلیل ما از 59 شرکت کسب و کار الکترونیکی است. در بخش نتیجه گیری، بر اساس یافته های خود روش جدیدی را برای یکپارچه کردن متون مربوط به مدیریت راهبردی و کارآفرینی ارائه می کنیم. این مقاله با ارائه شواهد و پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی به پایان می رسد.
کلید واژه:
کسب و کار الکترونیک، ارزش آفرینی، تجارت الکترونیک، بازار مجازی
نویسنده(گان):
رافائل آمیت، کریستوف زوت، محمدرحیم اسفیدانی (مترجم)، مسعود کرمی (مترجم)
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
تجارت الکترونیک
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
10
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
281 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved