ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 24 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 30,723
بازدید دیروز: 23,302
بازدید کل: 159,056,617
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 540
کاربران حاضر: 540
تعداد دریافت: 5
تعداد بازدید: 2208
بازارشناسی: مالزی
چکیده:
در این مقاله ابتدا به تحلیل عملکرد تجارت خارجی ایران و مالزی و مقایسه دو کشور پرداخته شده و شاخص های متفاوت تحلیل عملکرد تجاری (مانند ارزش واحد نسبی، سهم در بازار جهانی یا درصد سهم از صادرات جهانی، متنوع سازی محصولات، متنوع سازی بازارها و شاخص تغییر در سهم از بازار جهانی) مورد بررسی قرار می گیرد. در ادامه پس از بررسی ترکیب کالاهای صادراتی ایران به مالزی طی سال های 82-1381 به تعیین فرصتهای تجاری و زمینه های ارتقاء همکاری های تجاری بین دو کشور اشاره می شود. در پایان موانع تعرفه ای و غیرتعرفه ای در بازار مالزی مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه گیری انجام می شود.
کلید واژه:
بازارشناسی، کشور مالزی، تجارت، صادرات، واردات
نویسنده(گان):
محمد گودرزی
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
9
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
316 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved