ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 176
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,681,076
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 93
کاربران حاضر: 93
تعداد دریافت: 29
تعداد بازدید: 2907
استفاده از تکنیک داده کاوی برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری ایران
چکیده:
تغییر قوانین و معرفی فن آوری های جدید و خصوصا زیرساخت اینترنتی، که سبب افزایش آگاهی مشتریان به همه امور شده است، قدرت چانه زنی مشتری را بیشتر کرده است. به طوریکه مشتری قادر است در یک چشم به هم زدن، به بانک دیگری رجوع کند. به همین منظور، برای جذب مشتریان جدید و نگهداری مشتریان سابق، ممکن است بانک ها راه مبتنی بر فن آوری های جدید مانند جذب دانش در پایگاه های داده، داده کاوی، انبار داده و مدیریت ارتباط با مشتری را برای تحلیل نیازها و رفتارهای مشتری اتخاذ کنند. در این مقاله، پس از مقدمه، در بخش دوم، توضیح تفضیلی از چالش های مدیریت ارتباط با مشتری در بخش بانکداری ایران داده می شود. بخش سوم، علت ها و راه حلهای مساله را بیان می کند. بخش چهارم نیز راه حل پیشنهاد شده برای حل مساله را بیان می کند. در بخش پنجم، چارچوبی برای سنجش میزان وفق پذیری راه حل پیشنهاد شده ارائه می شود و درنهایت بخش ششم نتیجه گیری ارائه را دربرخواهد گرفت.
کلید واژه:
داده کاوی، مدیریت ارتباط با مشتری، CRM، صنعت بانکداری ایران
نویسنده(گان):
امیرالبدوی، مهدی فسنقری، امیرحسین قپانچی
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
4
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
218 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved