ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 05 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 17,045
بازدید دیروز: 25,397
بازدید کل: 157,723,342
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 64
کاربران حاضر: 64
تعداد دریافت: 12
تعداد بازدید: 3089
مهندسی همزمان: راهبرد توسعه محصول شرکت های جهانی
چکیده:
مهندسی همزمان راهبرد مدیریتی است که می تواند به طور قابل ملاحظه ای زمان سیکل چرخه توسعه محصول را کاهش دهد؛ همچنین می تواند توانایی شرکت برای دستیابی به ارزش های سازمانی را تا کلاس جهانی ارتقاء دهد. مهندسی همزمان بر اساس خصوصیت هم افزایی (سینرژیک) تیمی، با نظراتی از بخش های مختلف با چند کارکرد شکل می گیرد. عوامل مهم دیگر برای موفقیت مهندسی همزمان عبارتند از: زمان و برنامه هدفگرا، تعهد مدیریت عالی، ارتباط موثر بین همه مجموعه ها و سطوح، برنامه ریزی روبه جلو و رهبری قوی برنامه ها. در این مقاله، مهندسی همزمان به عنوان راهبرد مدیریتی بررسی می شود که توانایی شرکت را برای رسیدن به ارزش های سازمان در کلاس جهانی در برنامه های توسعه محصولاتش ارتقاء می دهد. مهندسی همزمان پیرامون انرژی و خاصیت هم افزایی یک تیم با چند کارکرد متمرکز می شود. عوامل مهم دیگری برای موفقیت مهندسی همزمان شامل برنامه زمان گرا و هدف گرا، تعهد مدیریت عالی، ارتباطات موثر بین همه مجموعه ها و سطوح، برنامه ریزی روبه جلو و رهبری قوی برنامه ها است.
کلید واژه:
فرآیند مهندسی همزمان، شرکتهای جهانی، توسعه محصول، سازماندهی، نتایج
نویسنده(گان):
جی اچ راف، محمدرضا کریمی علویجه (مترجم)
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
تولید
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
تعداد صفحات:
6
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
147 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved