ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 2,209
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,683,109
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 107
کاربران حاضر: 107
تعداد دریافت: 4
تعداد بازدید: 1984
بازارشناسی: آذربایجان
چکیده:
اهمیت و ضرورت شناخت صحیح از بازارهای کشورهای همسایه جهت استفاده مناسب از فرصت های موجود در آن ها و گسترش بازار خود، بر هیچکس پوشیده نیست. ایران به رغم برخورداری از مزیت های نسبی بالا از یک سو و فرصتهای موجود در بازارهای مصرف کشورهای همسایه، از سوی دیگر در دستیابی و نفوذ به آنها همواره دچار مشکل بوده است. این مشکل اغلب به دلیل نبود مطالعه و شناخت درست از بازار و نداشتن برنامه صحیح اجرایی بروز کرده است. در این مقاله سعی شده است ضمن معرفی عمومی کشور آذربایجان و بررسی وضع اقتصادی، ساختار بازرگانی خارجی و برخی از شاخص های مهم اقتصادی این همسایه شمالی ایران، روابط تجارت خارجی آن با سایر کشورها به خصوص با ایران، مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.
کلید واژه:
بازارشناسی، آذربایجان، ساختار بازرگانی خارجی، وضع اقتصادی
نویسنده(گان):
علیرضا ملکی
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
12
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
903 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved