ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 7,796
بازدید دیروز: 23,136
بازدید کل: 158,587,844
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 146
کاربران حاضر: 146
تعداد دریافت: 8
تعداد بازدید: 2173
شرکت های مجازی خدماتی
چکیده:
انواع شرکت های مجازی عبارتند از شرکت مجازی برآوردکننده، شرکت مجازی طراح، شرکت مجازی عملیاتی، شرکت مجازی خدماتی 1. یک شرکت مجازی خدماتی یک موجودیت تجاری موقت است که از اجتماع مشارکت کنندگان شبکه برای تهیه خدمات پس از فروش به یک مشتری تاسیس می یابد. هر مشارکت کننده موجودیت مستقلی است که با قابلیتها و ظرفیتهای خودش تجهیز یافته است، و انجام مسئولیت کار تخصیص یافته را برعهده می گیرد. در یک شبکه خدماتی و شرکت مجازی خدماتی آن می توان 7 نقش را از یکدیگر متمایز نمود، 6 نقش فعال هستند و 1 نقش کمکی است. نقش های فعال عبارتند از مشتری، آغازگر شبکه یا پروژه، مشارکت کننده، هیات پروژه، هیات شبکه و تیم ارزیابی. خدمات شرکت مجازی خدماتی بر اساس روابط میان مشتری و تولیدکننده یا مشارک تکننده خدماتی می توانند در 4 گروه طبقه بندی شوند: حمایت عمومی، حمایت از خود، حمایت از راه دور و حمایت روی سایت.
کلید واژه:
شرکت مجازی خدماتی، شبکه خدماتی، دیدگاه های مد لسازی، روش شناسی، خدمات شرکت مجازی خدماتی
نویسنده(گان):
آرش آلوش، مهدی آلوش، طلیعه طریقتی، سید محمد سرمد فاطمی نسب
منبع:
اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
19
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
836 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved