ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 9,311
بازدید دیروز: 23,136
بازدید کل: 158,589,359
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 128
کاربران حاضر: 128
تعداد دریافت: 5
تعداد بازدید: 1775
تجربه مدیریتی سیستم راهنمای پارکینگ
چکیده:
منطقه 12 از قدیمی ترین مناطق تهران و دارای بافت متراکم تجاری و اداری می باشد و به لحاظ قرارگیری بازار تهران و ساختمانهای اداری در منطقه، دارای کارکردی کشوری و فرا منطقه ای است و روزانه حدود یک و نیم میلیون مسافر وارد منطقه می شوند و منطقه ترافیک متراکمی دارد. جهت پارک خودروهای کسبه و کارمندان و مراجعین در طی روز، پارکینگ در منطقه دارای اهمیت می باشد و طی مطالعات انجام گرفته ترافیک قسمتی از معابر منطقه حاصل تردد خودروهای سرگردان برای پیدا کردن جای پارک می باشد. برای حل مشکل تردد خودروهای سرگردان و استفاده بهینه از پارکینگهای موجود، مطالعه راهنمایی پارکینگهای منطقه صورت گرفت و با اجرای سیستم راهنمایی پارکینگ و ارائه اطلاعات بصورت آن لاین به سرنشین خودروها، تردد خودروهای سرگردان و پارکهای حاشیه معابر ساماندهی و با حداقل کنترل از فضای پارکینگهای موجود حداکثر استفاده به عمل می آید.
کلید واژه:
مدیریت شهری، شهرداری، سیستم هوشمند پارکینگ
نویسنده(گان):
منصور محمد حسنی
منبع:
چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع:
پیرامون مدیریت
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
8
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
738 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved