ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 07 اسفند 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 33,274
بازدید دیروز: 38,882
بازدید کل: 160,500,231
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 261
کاربران حاضر: 261
تعداد دریافت: 19
تعداد بازدید: 2398
ساخت و استاندارد سازی مدل خشنودی شغلی کارکنان بانک سپه بر مبنای مدل EFQM
چکیده:
در مدل تعالی سازمانی کارکنان سازمان از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند. زیرا عملکرد، رضایت، وفاداری و انگیزه آنها از عوامل اصلی موفقیت سازمان محسوب می شوند. بر مبنای این مدل اخذ نظرات مستمر در مقاطع زمانی معین درباره شاخصهای انگیزشی و رضایتمندی اولین اقدامی است که سازمانهای سرآمد جهت مدیریت بر خشنودی شغلی کارکنان خود انجام می دهند. زیرا خشنودی کارکنان پیش نیاز رضایت مشتری است.
کلید واژه:
خشنودی شغلی، عوامل انگیزشی، عوامل رضایتمندی، مدل تعالی سازمانی بنیاد کیفیت اروپا
نویسنده(گان):
ابراهیم علیزاده
منبع:
سومین کنفرانس توسعه منابع انسانی
موضوع:
منابع انسانی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
7
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
1.98 MB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved