شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 02 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 17,396
بازدید دیروز: 19,661
بازدید کل: 158,507,885
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 80
کاربران حاضر: 80
تعیین ویژگیهای خدمات بانکی (LC) با استفاده از ماتریس خانه کیفیت
چکیده:

برای آغاز حرکتی نظام یافته به منظور مقابله با شرایط جدید در صنعت بانکداری، تحقیقی تحت عنوان تعیین ویژگیهای خدمت اعتبارات اسنادی با استفاده از ماتریس خانه کیفیت انجام شده است. این مقاله به تشریح مراحل انجام تحقیق، تکنیکهای مورد استفاده و نتایج بدست آمده در بانک رفاه با نگرشی کاربردی می پردازد. تحقیق حاضر با هدف شناسایی خواسته های مشتریان خدمت LC و تعیین ویژگیهایی جهت پاسخ به آن خواسته ها با استفاده از خروجیهای ماتریس خانه کیفیت می باشد. در راستای تحقق این هدف تعداد 21 خواسته مشتریان از خدمت شناسایی و از نظر میزان اهمیت آنها اولویت بندی شده اند. بعد از اطلاع از وضعیت بانک رفاه و رقبا و همچنین با استناد به سایر خروجیهای خانه کیفیت راهکارهایی در قالب مقادیر ویژه (هدف) پیشنهاد شده است.

کلید واژه: توسعه عملکرد کیفیت، خانه کیفیت، خدمت LC، بانک رفاه
نویسنده(گان): سیدحسن اصولی، ابوالفضل کزازی
منبع: کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
موضوع: پول و ارز و بانکداری
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1383
تعداد صفحات: 11
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه