شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 36,980
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,638,352
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 99
کاربران حاضر: 100
متدولوژی شش سیگمای ناب ؛ راهبرد ایجاد مزیت رقابتی در هزاره سوم
چکیده:
تلفیق و یکپارچه سازی مفاهیم و اصول حاکم بر فلسفه های تولید و تفکر ناب و شش سیگما می تواند هم افزایی مناسبی جهت تحقق اهداف سازمانها پدید آورد که در این مقاله مورد تاکید قرار گرفته است. برای این منظور ضمن تبیین ویژگیها، اصول، ابزارها، تکنیکها و وجوه افتراق و اشتراک هر یک از رویکردهای مذکور به توسعه و تشریح یک متدولوژی تلفیقی از شش سیگمای ناب خواهیم پرداخت که به نحوی نظام یافته و سیستماتیک، شرکتها و سازمانها را جهت اجرای موفقیت آمیز پروژه های توسعه و تعالی رهنمون سازد. بدین ترتیب می توان امیدوار بود ضمن افزایش ارزش از نگاه مشتری به پایین ترین سطح از هزینه های تولید نیز دست یافت.
کلید واژه: متدولوژی LSS، Lean Six Sigma، تولید و تفکر ناب، شش سیگما، ارزش آفرینی
نویسنده(گان): مهدی فتح اله، مجید سبزه پرور، رسول نورالسناء
منبع: کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
موضوع: تولید
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1383
تعداد صفحات: 14
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.