شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 26 آبان 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 23,842
بازدید دیروز: 39,000
بازدید کل: 169,476,784
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 687
کاربران حاضر: 688
اجرای روش QFD در مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی در ایران
چکیده:
یکی از روشهای شناسایی و تحلیل خواسته های مشتریان روش QFD می باشد. در این مقاله چگونگی اجرای فرآیند QFD در مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی بیان می شود. در یک مجتمع خدماتی – رفاهی بین راهی خدمات متعدد مورد نیاز مسافران مانند رستوران، مسجد، هتل، پمپ بنزین و... در طول جاده ها ارائه می گردد.
کلید واژه: QFD، مجتمع ها، صنایع خدماتی، حمل و نقل
نویسنده(گان): مهدی کاشانیان، عباس آزادی مقدم آرانی، ذبیح الله ناصری
منبع: کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
موضوع: تولید
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1383
تعداد صفحات: 15
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.