ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 36,951
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,638,323
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 70
کاربران حاضر: 70
تعداد دریافت: 4
تعداد بازدید: 1953
توسعه ی یک مدل تحلیل ((ساخت/خرید)) مبتنی بر تعیین محصولات اصلی و تحلیل فنی و هزینه ای
چکیده:
در این مقاله ضمن بیان کلیات بحث و مروری بر ادبیات موضوع و نیز اشاره به فقدان یک رویکرد عملی و ساخت یافته در اتخاذ تصمیمات ساخت/خرید بر مبنای تعریف و تعیین شایستگیها و محصولات اصلی سازمان یک الگوریتم پیشنهادی دوفازی بهمراه یک مطالعه موردی ارائه گردیده است. این الگوریتم یک رویه ی عملی مبتنی بر 2 فاز متوالی شامل فاز تحلیل استراتژیک (فاز اولیه) و فاز تحلیل فنی و هزینه ای (فاز ثانویه ) می باشد که فاز ثانویه بر پایه ی یک چک لیست متشکل از ده معیار و 12 سوال بنا نهاده شده است. ضمن آنکه الگوریتم موردنظر توسط مولفان به یک نرم افزار تبدیل شده و مطالعه موردی مربوط بکمک این نرم افزار مورد تحلیل قرار گرفته است.
کلید واژه:
ساخت خرید، شایستگی اصلی، محصولات اصلی، پیمان سپاری، تأمین کننده، تحلیل فنی / هزینه ای
نویسنده(گان):
محسن چشم براه، اکبر سلیمانی فرد
منبع:
کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
موضوع:
تولید
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1383
تعداد صفحات:
14
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
1.41 MB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved