شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 04 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 14,878
بازدید دیروز: 26,409
بازدید کل: 158,551,565
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 99
کاربران حاضر: 100
سازمانهای مجازی و اندازه گیری درجه مجازیت
چکیده:
در این مقاله پس از بررسی سازمانهای مجازی و معرفی پایگاه مجازی، واسطه شبکه و شرکت مجازی بعنوان سه جزء اصلی یک سازمان مجازی، توجه اصلی به مسئله اندازه گیری درجه مجازیت معطوف شده است. نوآوری این مقاله بررسی درجه مجازیت یک سازمان برای اولین بار در سطح کشور می باشد و اندازه گیری درجه مجازیت 20 شرکت از صنعت پتروشیمی بعنوان یکی از مهمترین و پویاترین صنایع در حال حاضر کشور صورت گرفته است.
کلید واژه: شرکت مجازی، سازمان مجازی، درجه مجازیت، مجازیت تدریجی
نویسنده(گان): کورش زیارتی، غزال افروزی میلانی
منبع: کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
موضوع: تئوریهای مدیریت
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1383
تعداد صفحات: 11
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه