شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 15 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 2,410
بازدید دیروز: 25,555
بازدید کل: 151,974,380
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 91
کاربران حاضر: 91
جزوه حل نمونه سوالات اقتصاد آزمون دکترای مدیریت دانشگاه آزاد
چکیده:

در این جزوه به صورت دست نویس (تمیز) به حل نمونه سوالات تکراری سالهای گذشته دانشگاه آزاد پرداخته شده است. نمونه سوال جامعی از سوالات سالهای قبل هر یک از مباحثی که در ادامه می آید مطرح و پاسخ داده شده است که پاسخ های داده شده روش حل چنین سوالی را کاملا شرح می دهد. مباحث مطرح شامل این موارد می شود: تعادل مصرف کننده و اثر جانشینی و درآمدی، تعادل انحصارگر و اثر مالیات بر قیمت، سود و تولید انحصارگر، انحصار با قیمت های مختلف، توضیح و مقایسه مدلهای کورنو، برتراند، سوئیزی، استکلبرگ، اچ ورث، چمبرلین، کارتل، حل کامل مثال های راه حل سازش و کرنو با فرض رهبر پیشرو و اختصاص سهم مشخص از بازار، استخراج تابع IS، بحث Crowding Out (اثر تخلیه ای، کنار زنی، برون رانی، جانشینی، برون فکنی، جایگزینی، جانشین جبری، ازدحام مالی یا ازدحام زدایی) ، اثر سیاستهای پولی و مالی انقباضی و انبساطی بر منحنی های IS و LM و تقاضای کل.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس فایل را به صورت رایگان دانلود کنید.
شما می توانید با مراجعه به بخش تستهای تألیفی و کنکوری سایت مدیر لیست کامل تستهای تالیفی و کنکوری دکتری و کارشناسی ارشد را مشاهده نمایید. همچنین می توانید از بخش خلاصه کتب و جزوات، لیست آنها را مشاهده کنید

کلید واژه: اقتصاد، کنکور دکتری، دانشگاه آزاد، پاسخ سوالات، مدل کرنو
نویسنده(گان): سایت مدیر
منبع: سایت مدیر
موضوع: تحلیل اقتصادی
دسته: دانلود جزوات کنکوری و درسی
سال انتشار: 1388
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.