شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 14,781
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,695,681
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 66
کاربران حاضر: 66
یکپارچه سازی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدل کسب و کار بین بنگاهی (B2B)
چکیده:

این پروژه در67 صفحه در دو بخش مجزا به طور بسیار کامل و با ارائه بررسیهای موردی و کاربردی به مبحث مدیریت ارتباط با مشتری و کسب و کار بین بنگاهی پرداخته و در بخش سوم این دو مفهوم را با هم یکپارچه می کند. بخش اول این پروژه به مبحث آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)می پردازد و در این بخش این مباحث مطرح می شود: مفهوم کلی CRM، CRM چیست؟، ضرورت و اهمیت موضوع، حوزه عمل، تاریخچه CRM، هدف از CRM چیست؟، مفروضات اساسی CRM، ملزومات اجرای CRM، اصطلاحات مرتبط با CRM، دستاوردهای کلی CRM، موضوعات مورد بحث در CRM، انواع مشتریان، ضرورت به کارگیری CRM ، ویژگی‌های کاربردی CRM، مزایای استفاده از سیستم CRM، انواع فناوری CRM، مراحل اجرای CRM، مدلی برای توسعه CRM، رضایت مشتری، رضایت مشتری چه اثری در کسب و کار یک عرضه کننده دارد؟، برای ایجاد رضایت مشتری چه باید کرد؟، تجربیات مشتری مداری،دلائل توجه به رضایت مشتری، عوامل مؤثر بر رضایت مشتری، مزایای رضایت‌مندی مشتری، مدل های رضایت مشتری، رفتار مشتری، ضرورت شناخت رفتار مشتری ومصرف کننده، فرآیند تصمیم‌گیری رفتارمصرف‌کننده، رابطه CRM واستراتژی، سطوح مشتریان و انواع ساختارهای توجه به مشتریان در CRM، چرخه استراتژی CRM ، برنامه ریزی استراتژیک CRM، مدلی برای CRM در ایران، مدلهای CRM در سازمانهای امروزی، مورد کاوی مدل ارائه شده در شرکت هواپیمایی هما، زمینه های لازم جهت ایجاد CRM در تدارکات شرکت نفت و گاز آغاجاری، نرم افزارهای CRM . بخش دوم شامل آشنایی با مدل کسب و کار بین بنگاهی (B2B) می شود. این بخش شامل موارد زیر است. کسب و کار الکترونیک، تجارت الکترونیک ، تفاوت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک، شیوه های کسب و کار الکترونیک، انواع کسب و کار الکترونیک، مزایای استفاده از کسب و کار الکترونیک ، معایب کسب و کار الکترونیک، چارچوب تحلیلی کسب و کار الکترونیک، تجربه هند در کسب و کار الکترونیک، تاثیر فناوری اطلاعات بر ابعاد فعالیتهای بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری و اهمیت آن در تجارت الکترونیک ، چالشهای فرآوری مدیریت ارتباط با مشتری در تجارت الکترونیک، مشکلات فناوری اطلاعات در بخش صنایع و سازمانهای کشور تجارتهای الکترونیک B2B (تجارتهای میان صنایع)، مدل هایB2B ، تقسیم بندی B2B ها، نگاهی به سایت ALIBABA.COM، الگوسنجی مدلهای تجاری سایتهای B2B فعال در شرکتها، استراتژیهای توسعه سایت ها، نکاتی در جذب شرکتهای ایرانی به بازارهای B2B ، مدل ایرانی B2B، استراتژی رشد مدل B2B . بخش سوم ؛ یکپارچه سازی مفاهیم CRM و B2B است که شامل موارد زیر می شود:شباهتهای B2B و CRM، تفاوتهای B2B و CRM، مزایای یکپارچه سازی B2B و CRM، حالتهای ممکن در ترکیب CRM و B2B ، ایده هایی از موارد استفاده مشترک از B2B و CRM

کلید واژه: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، مدل کسب و کار بین بنگاهی (B2B)، تجارت الکترونیک، سیستمهای اطلاعات مدیریت
نویسنده(گان): علی یونسیان، مریم بهرامی
منبع: پروژه کلاسی
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1387
تعداد صفحات: 67
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.