شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 6,065
بازدید دیروز: 21,025
بازدید کل: 151,928,122
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 95
کاربران حاضر: 95
تحقیق درباره نقش نامشهودها در ارزش آفرینی منابع انسانی
چکیده:

این فایل شامل پروژه ای کامل درباره نقش نامشهودها در ارزش آفرینی منابع انسانی در 22 صفحه می باشد. در این پروژه در بخش نخست به معرفی دارایی نامشهود خواهیم پرداخت و در ادامه حوزه های اصلی استفاده کننده از ارزشگذاری داراییهای نامشهود (مالکیت معنوی) را معرفی خواهیم نمود . در ادامه قابلیتهای نامشهود متولیان منابع انسانی مورد بررسی قرار می گیرد و در این راستا هفت قابلیت مهم سازمانی که در عصر جدید برای ذینفعان و سهامداران ارزش نامشهود دارند ، بطور خلاصه تشریح می شوند .سپس به بررسی اجزای داراییهای نامشهود تحت عنوان سه دسته ی اصلی سرمایه انسانی، سرمایه اطلاعاتی و سرمایه سازمانی می پردازیم و زیر معیارهای موجود در این دسته ها را بررسی می کنیم . در نهایت نیز عوامل موثر بر ارزش مالکیت معنوی و تکنیکهای ارزیابی و ارزشگذاری مالکیت معنوی شرکتها مورد توجه قرار خواهد گرفت و در ادامه به توسعه راهبردی یکپارچه برای مالکیت معنوی و سپس اجرای این راهبرد می پردازیم.

کلید واژه: طرح ارزش آفرینی منابع انسانی، دارایی نامشهود ، مالکیت معنوی ، سرمایه انسانی ، شایستگیهای استراتژیک ،یادگیری و مدیریت دانش
نویسنده(گان): علی یونسیان، مریم بهرامی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: منابع انسانی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1387
تعداد صفحات: 22
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.