این فایل شامل پروژه ای کامل از بنچ مارکینگ در 84 صفحه است که موارد زیر را در بر می گیرد : مقدمه، تاریخچه بنچ مارکینگ منشاء کلمه بنچ مارکینگ ، ورود مفهوم بنچ مارکینگ به ادبیات مدیریت، تعریف و مفهوم بنچ مارکینگ، تعاریف بنچ مارکینگ و نقاط اشتراک آنها، تعریف بنچ مارک (محک) و بهترین تجربه، ضرورت و اهمیت بنچ مارکینگ ، ماهیت بنچ مارکینگ، فواید بنچ مارکینگ ، زمینه های بکارگیری بنچ مارکینگ ،موانع بنچ مارکینگ ، بنچ مارکینگ چه چیزی نیست ، تیم بنچ مارکینگ، انواع بنچ مارکینگ ، فرآیند بنچ مارکینگ ، پیش نیازهای چرخه بنچ مارکینگ ، در طول پروسه بنچ مارکینگ به چه نکاتی باید توجه نمود؟، شابلون بنچ مارکینگ ، مراحل اجرای بنچ مارکینگ (مدل 1)، مراحل اجرای بنچ مارکینگ (مدل 2)، فرآیند بنچ مارکینگ (مدل 3)، مدل بنچ مارکینگ پیترسون - اندرسون ،بنچ مارکینگ در عمل ، ارتباط بنچ مارکینگ و مدیریت کیفیت جامع، روشهای بنچ مارکینگ در 2 سازمان (سازمانهای AT&T و زیراکس)، بنچ مارکینگ در کشاورزی، بررسی موردی بنچ مارکینگ در صنایع نساجی ایران، بررسی موردی بنچ مارکینگ در شرکت وینچ سازی نروژی