شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 01 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 13,492
بازدید دیروز: 20,937
بازدید کل: 157,585,922
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 72
کاربران حاضر: 72
پروژه کامل در رابطه با بنچ مارکینگ (Benchmarking)
چکیده:

این فایل شامل پروژه ای کامل از بنچ مارکینگ در 84 صفحه است که موارد زیر را در بر می گیرد : مقدمه، تاریخچه بنچ مارکینگ منشاء کلمه بنچ مارکینگ ، ورود مفهوم بنچ مارکینگ به ادبیات مدیریت، تعریف و مفهوم بنچ مارکینگ، تعاریف بنچ مارکینگ و نقاط اشتراک آنها، تعریف بنچ مارک (محک) و بهترین تجربه، ضرورت و اهمیت بنچ مارکینگ ، ماهیت بنچ مارکینگ، فواید بنچ مارکینگ ، زمینه های بکارگیری بنچ مارکینگ ،موانع بنچ مارکینگ ، بنچ مارکینگ چه چیزی نیست ، تیم بنچ مارکینگ، انواع بنچ مارکینگ ، فرآیند بنچ مارکینگ ، پیش نیازهای چرخه بنچ مارکینگ ، در طول پروسه بنچ مارکینگ به چه نکاتی باید توجه نمود؟، شابلون بنچ مارکینگ ، مراحل اجرای بنچ مارکینگ (مدل 1)، مراحل اجرای بنچ مارکینگ (مدل 2)، فرآیند بنچ مارکینگ (مدل 3)، مدل بنچ مارکینگ پیترسون - اندرسون ،بنچ مارکینگ در عمل ، ارتباط بنچ مارکینگ و مدیریت کیفیت جامع، روشهای بنچ مارکینگ در 2 سازمان (سازمانهای AT&T و زیراکس)، بنچ مارکینگ در کشاورزی، بررسی موردی بنچ مارکینگ در صنایع نساجی ایران، بررسی موردی بنچ مارکینگ در شرکت وینچ سازی نروژی

کلید واژه: بنچ مارکینگ، الگوبرداری، Benchmarking
نویسنده(گان): علی یونسیان، مریم بهرامی
منبع: پروژه کلاسی
موضوع: مدیریت کیفیت و بهره وری
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1387
تعداد صفحات: 84
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.