ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 9,515
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,519,793
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 96
کاربران حاضر: 97
تعداد دریافت: 10
تعداد بازدید: 2905
کاهش هزینه های لجستیکی حمل خودرو
چکیده:
از آنجاییکه حمل ونقل کانتینری بعنوان یک روش فراگیر در جای جای صنعت حمل ونقل جهان ریشه دوانده است و امروزه گرایش بسیاری از صاحبان کالا به گونه ای است که حتی بسیاری از آنان تمایل دارند کالاهای فله ای خود را نیز از طریق کانتینر حمل نمایند . صنعت حمل ونقل خودرو نبز از این تمایلات مستثنی نبوده و حمل ونقل کانتینری نقش بسزایی را در زنجیره تامبن صنعت خودروسازی می تواند ایفا نماید. در این مقاله ما سعی نموده ایم ضمن معرفی دو شیوه رایج حمل ونقل خودرو از طریق دریاکه عبارت است از کشتی های اختصاصی حامل خودرو و استفاده از کانتینر در حمل خودرو و بیان مزایا و معایب دو شیوه یاد شده , برتری های شیوه کانتینری را در مقایسه با شیوه دیگر بیان نماییم و در نهایت از طریق آنالیز هزینه های دو روش حمل در دو مسیر مختلف ( هامبورگ به تهران از مسیر بندرعباس – هامبورگ به تهران از مسیر بندر امام خمینی) رجحان روش حمل ونقل کانتینری را به اثبات برسانیم. نتایج مطالعات ما نشان داد که هزینه های حمل ونقل خودرو از هامبورگ به تهران از مسیر بندرعباس از طریق کشتی های اختصاصی حمل خودرو چیزی که هم اکنون عمل می شود نسبت به مسیر هامبورگ به تهران از مسیر بندر امام خمینی به مراتب گران تر است.
کلید واژه:
لجستیک، Pure Car Carrier
نویسنده(گان):
مسعود محسن پور، مجتبی نظری سنگاچین
منبع:
دومین سمینار لجستیک
موضوع:
لجستیک
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
17
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
572 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved