شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 16,363
بازدید دیروز: 17,154
بازدید کل: 152,222,773
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 52
کاربران حاضر: 52
مدیریت مدارک
چکیده:
برای دستیابی به فن آوری مدیریت پروژه ها، پرداختن دقیق به تمام سر فصل های مربوطه که معمولاٌ در گزارش جمع بندی پروژه درج می گردد اجتناب ناپذیر است. از جمله این سرفصل ها عناوینی مثل متن قرارداد اصلی، موافقتنامه ها، دستور العمل ها، روش شماره گذاری مکاتبات و روش های شماره گذاری نقشه ها و مدارک مهندسی، خرید و ساخت می باشد . در این مقاله به یکی از سر فصل های مهم گزارش جمع بندی یعنی مدیریت مدارک و مکاتبات پرداخته شده است. دو روش عمده در مدیریت و تنظیم آرایش فعالیت هایی که منجر به تولید مدرک در یک بخش مهندسی می شود، وجود دارد الف . روش تنظیم لیست مدارک بر اساس نوع آنها .ب.روش تنظیم لیست مدراک بر اساس موقعیت در پروژه
کلید واژه: Document Management، مدیریت مدارک، لیست مدارک، مدیریت شماره گذاری، فن آوری مدیریت
نویسنده(گان): علی آخوندی
منبع: دومین کنفرانس مدیریت پروژه
موضوع: مدیریت پروژه
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1384
تعداد صفحات: 9
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.