شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 34,800
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,636,172
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 57
کاربران حاضر: 58
رویکردی برای ایجاد یک محیط همکاری مجازی
چکیده:
در تاسیس یک محیط مجازی، شکل جدیدی از همکاری به وجود می آید که در آن پدیدآورندگان اطلاعات که در محلهای متفرق از یکدیگر قرار دارند، از راه دور به ساخت مولفه های اطلاعاتی میپردازند و برای سازماندهی و یکپارچه سازی اطلاعات با یکدیگر همکاری میکنند. سپس استفاده کنندگان که در مکان های جدا از پدیدآورندگان اطلاعات قرار دارند، از تدوین اطلاعات به صورت خودکار باخبر میشوند و به استفاده از آن میپردازند. ایجاد محیطی برای همکاری مجازی به این منظور انجام می شود که کاربران آن، یعنی پدیدآورندگان مولفه های اطلاعاتی و استفاده کنندگان از آن، به دور از محدودیتهای مکانی و زمانی بتوانند از آن بهره بگیرند و امکان استفاده از یک محیط اطلاعاتی گسترده برای عموم فراهم شود . یک محیط مجازی ، به مکان های جغرافیایی خاص محدود نمی شود بلکه متشکل از محل های توزیع شده در میان مردمی است که از راه دور و بصورت زنده به تعامل با یکدیگر می پردازند . اشتراک اطلاعات بدون ملاحظه محل جغرافیایی عرضه آنها، نوعی از فناوری اطلاعات است که مدیریت اطلاعات را آسان می نماید. در این مقاله با عنایت به تجربیات کسب شده و فناوری های مطرح، عوامل لازم در تشکیل پایه های محیط اطلاعاتی یک محیط مجازی معرفی می شود
کلید واژه: محیط مجازی، ساخت گروهی، توزیع شدگی، آموزش از راه دور
نویسنده(گان): سید مرتضی بابامیر، سعید جلیلی
منبع: دومین کنفرانس مدیریت پروژه
موضوع: تجارت الکترونیک
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1384
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.