شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 13,529
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,523,807
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 73
کاربران حاضر: 74
تحلیل استراتژیکی مدیریت کردن و همسویی ذی نفعان از مولفه های SMART در پروژه های ملی
چکیده:
اجرای استراتژی تدوین شده یکی از مسائل اصلی شرکتهای پروژه محور می باشد مخصوصا" اگر فرایندهای تدوین استراتژی در این شرکتها ناقص باشد و سعی کنند این فرایندهای ناقص و نادرست را اجرا کنند منجر به سرریز شدن هزینه های پیش بینی شده ، تأخیر در تحویل پروژه و تغییر در محدوده و کیفیت پروژه خواهد شد ، با این حال معلوم نیست بتوان استراتژی تدوین شده را اجرا کرد یا نه ، در اکثر مواقع برای رسیدن به هدف مورد نظر موفق نخواهند بود . در این تحقیق سعی می کنیم که استراتژی و همسویی در مدیریت پروژه SMART را مورد بررسی قرار دهیم ، نقصانها و محدودیتهای آن را با توجه به نوع طرح های ملی ایران مشخص کنیم . کاربرد مطالعه برای استخراج برنامه ای کل گرا در پروژه ها است که با یکپارچه کردن جنبه های سخت و نرم پروژه و تغییرات محیطی سعی در اجرای استراتژی سازمان دارد ما این محدودیتها را در صنعت پتروشیمی و در طرحی که در حال بهربرداری بوده مورد آزمون و بررسی قرار داده ایم و سعی کرده ایم که از تجربیات و مهارت های بکار گرفته شده مدیران موفق طرحها برای اجرای استراتژی سازمان مادر درس گرفته و با مطالعه در این زمینه برای رفع مشکل اجرای استراتژی شرکت پتروشیمی در طرحها راهکاری را مبتنی بر محیط کردن Project start-up در استراتژی سازمان مادر ارائه داده ایم .
کلید واژه: مدیریت استراتژیک درپروژه، همسویی درپروژه ها، مدیریت پروژه، SMART
نویسنده(گان): حمید زرگرپور، احمد نورنگ، جلیل نجف زاده
منبع: دومین کنفرانس مدیریت پروژه
موضوع: مدیریت استراتژیک
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1384
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه