ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 33,391
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,634,763
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 57
کاربران حاضر: 57
تعداد دریافت: 10
تعداد بازدید: 2578
متدولوژی طراحی محصول جدید بر مبنای تعامل مشتری و فروشنده در ساختار پروژه
چکیده:
در این مقاله متدولوژی توسعه محصول جدید ارایه شده است که در آن مدل مفهومی با در نظر گرفتن پارامترهای استخراج شده از روند ارایه محصول جدید روشی را برای توسعه و عرضه محصول بیان می دارد.نهایتا با ارایه خروجی های مدل یک حلقه بهینه سازی ایجاد می شود که ارایه محصول را با توجه به پارامترهایش به صرفه می سازد. در این مقاله ابتدا مفاهیم توسعه محصول جدید و مدل مفهومی با توجه به پارامترهای استخراج شده بیان می گردد. سپس مدل بر روی یک مورد مطالعاتی بررسی می گردد. در انتها ما حصل موضوع جمع بندی و نتیجه گیریشده است .
کلید واژه:
توسعه محصول جدید، مشتری، ارزش، کیفیت، هزینه، عملکرد، استراتژی
نویسنده(گان):
جمشید صادق الحسینی، سید محمد سید حسینی
منبع:
دومین کنفرانس مدیریت پروژه
موضوع:
مدیریت پروژه
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
15
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
572 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved