شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 04 بهمن 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,785
بازدید دیروز: 27,055
بازدید کل: 159,286,791
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 118
کاربران حاضر: 119
راهبرد در مدیریت خرید و تأمین
چکیده:
بخش خرید قبل از سال 1980 به عنوان یک حوزه پشتیبانی و تأمین کننده نیازهای سایر واحد ها و بر مبنای طرح و برنامه آن واحدها یا سازمان عمل می کرد. از سال 1980 به بخش خرید به عنوان یک واحد راهبردی و اثرگذار متقابل بر راهبردهای سازمانی توجه شد ومطالعات سال 1990 نیز این دیدگاه را تقویت کرد. نکته اساسی در این مقاله عبارتست از بررسی چالش هایی که بخش خرید با آن مواجه می باشد و بخش های اصلی راهبرد وظیفه ای بخش خرید جهت ایفاء نقش راهبردی در سازمان چه می باشد. و در آینده بخش خرید با چه تغییراتی مواجه خواهد شد که با لحاظ آن آینده بتواند دارای برنامه ریزی و راهبردی مؤثر باشد. امروزه بخش خرید / تأمین باید آینده نگر و پیشرو باشد و نباید تنها به واکنش نشان دادن نسبت به موقعیت ها و مشکلات فعلی بسنده کند.
کلید واژه: راهبرد خرید، تجارت الکترونیک، تأمین، خرید الکترونیک، برنامه ریزی راهبردی
نویسنده(گان): حسنقلی پور
منبع: اولین سمینار لجستیک 83
موضوع: لجستیک
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1383
تعداد صفحات: 14
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه