شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 4,019
بازدید دیروز: 22,492
بازدید کل: 151,880,055
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 92
کاربران حاضر: 93
New statistical analysis in marketing research with fuzzy data
Abstract:

This research proposes new statistical methods for marketing research and decision making. The study employs a soft computing technique and a newstatistical tool to evaluate people's thinking. Because the classicalmeasurement system has difficulties in dealing with the non-real valued information, the study aims to find an appropriate measurement system to overcome this problem. The main idea is to decompose the data into a two-dimensional type, centroid and its length (area). The two-dimensional questionnaires this study proposes help reaching market information

Keywords: Decision making , Fuzzy statistics , Fuzzy data , Marketing research
Author(s): Hsin-Cheng Lin , Chen-Song Wang , Juei Chao Chen , Berlin Wu
Source: Journal of Business Research xxx (2016)
Subject: بازاریابی
Category: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
Release Date: 2016
No of Pages: 6
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 ترجمه این مقاله موجود است.
مشاهده ترجمه مقاله