شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 14 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 17,922
بازدید دیروز: 24,358
بازدید کل: 151,964,337
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 98
کاربران حاضر: 98
Marketing strategies, perceived risks, and consumer trust in online buying behaviour
Abstract:

Despite the rapid increase in online shopping, the literature is silent in terms of the interrelationship between perceived risk factors, the marketing impacts, and their influence on product and web-vendor consumer trust. This research focuses on holidaymakers' perspectives using Internet bookings for their holidays. The findings reveal the associations between Internet perceived risks and the relatively equal influence of product and e-channel risks in consumers' trust, and that online purchasing intentions are equally influenced by product and e-channel consumer trust. They also illustrate the relationship between marketing strategies and perceived risks, and provide managerial suggestions for further e-purchasing tourism improvement.

Keywords: Planned behaviour , Perceived risk , Travel and tourism , Consumer trust
Author(s): .
Source: Journal of Retailing and Consumer Services 29 (2016) 92–103
Subject: بازاریابی
Category: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
Release Date: 2016
No of Pages: 12
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 ترجمه این مقاله موجود است.
مشاهده ترجمه مقاله