شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 14,802
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,668,805
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 111
کاربران حاضر: 113
Best Practice in the Use of Social Networks Marketing Strategy as in SMEs
Abstract:

Small and medium enterprises (SMEs) are often the driving force driving the economy of the countries, however, are not always fully exploit its innovative and creative capacity because many of these companies do not know the tools for today gives us the technology, worse the benefits we provide social networks. The aim of this article is intended to discuss best practices in the use of social networks as strategic marketing communication in SMEs. The methodology used in the research is based on the analysis of the state of science, exploratory study on the use of social networks and case studies of success. As a result there are two contributions to the enrichment of scientific literature on the subject: i) identification of best practices in the use of social networks and, ii) social networking as a marketing strategy for SMEs.

Keywords: Best practice; Social networks; SMEs
Author(s): Germán Aníbal Narváez Vásquez, , Edgar Montalvo Escamilla
Source: Procedia - Social and Behavioral Sciences Volume 148, 25 August 2014, Pages 533–542
Subject: بازاریابی
Category: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
Release Date: 2014
No of Pages: 10
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 ترجمه این مقاله موجود است.
مشاهده ترجمه مقاله