شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 20 اردیبهشت 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 11,510
بازدید دیروز: 36,635
بازدید کل: 162,979,265
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 512
کاربران حاضر: 512
Green Marketing: A System Dynamics Approach
Abstract:

Marketing has an important role in living and consumption pattern. Regarding to the importance of trading, social responsibilities should be attentioned. This fact is caused by consumers concern about environment which makes their behaviours change. Moving forward to the social responsibilities by creating Green productions is a strategy. In this research we have started compiling a conceptual model for green marketing

Keywords: Social Responsibility, green marketing, system dynamics
Author(s): Seyed Abdolmajid Khorshidi (sender) , Majid Etehady
Source: International Research Journal of Applied and Basic Sciences , 2015
Subject: بازاریابی
Category: مقاله مجله
Release Date: 2015
No of Pages: 10
Price(Tomans): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.