شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 6,581
بازدید دیروز: 21,025
بازدید کل: 151,928,638
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 65
کاربران حاضر: 65
استراتژی تحول در سازمان صنایع دفاع
چکیده:
این مقاله فرآیند طراحی ، اهم تصمیمات اخذ شده و نتایج حاصل از استراتژی تحول در سازمان صنایع دفاع را ترسیم می نماید. سازمان صنایع دفاع بعنوان بزرگترین و با سابقه ترین سازمان صنعت دفاعی کشور از مجموعه شرایطی برخوردار بود ، که برای بقاء در شرایط صنعتی پر رقابت جهانی و داخلی و برای تامین نیازهای جدید مشتریان انحصاری خود ، الزام به تغییر وضعیت موجود داشت . تغییر اساسی در سازمانی بزرگ مانند سازمان صنایع دفاع نیز نیازمند به طراحی گامهای اساسی و در عین حال اثر گذار و ماندگار داشت . تغییر پارادایمها ، گزینش رویکردهای مناسب ، فرهنگ سازی و سازماندهی مناسب ، در قالب استراتژی تحول ، مسیری بود که توانست سازمان صنایع دفاع را متحول نماید . افزایش پنج برابری فروش ، هشت برابر شدن فروش سرانه ، افزایش 70 درصدی صادرات ، حضور در عرصه فناوری های نو و قابلیت به چالش کشیدن عملکرد سازمان صنایع دفاع در رقابت صد شرکت برتر ایران ، رسیدن به حد مطلوب ارزیابی سازمان حسابرسی کل کشور ، و ارتقاء قابل توجه رضایت مشتریان اهم دست آوردهای استراتژی تحول در سازمان صنایع دفاع بوده است .
کلید واژه: استراتژی، تحول، پارادایم، رویکرد
نویسنده(گان): کریم آتشگر، محمدمظاهری
منبع: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع: مدیریت تحول
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1384
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.