شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 01 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 23,686
بازدید دیروز: 20,937
بازدید کل: 157,596,116
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 65
کاربران حاضر: 66
Innovation and Marketing Management Strategies
Abstract:

Marketing in the new world become one of the important part of success or failure of any companies. Especially after the globalization the marketers’ task become harder because of the entering new provider in to their market therefore changing the strategies toward this issue is essential. The marketer must have innovation on their strategies for keeping market and don’t lose their customers. In this study researcher try to find out the how the marketing strategy in period of the time changed and what their new statue of marketing is. In this paper I will provide the changing the relation between marketer and customers how was in traditional method and how is its new situation.

Keywords: Marketing management, marketing strategies, innovation
Author(s): saeid baghaei
Source: conffrence
Subject: بازاریابی
Category: مقاله کنفرانس
Release Date: 2011
No of Pages: 7
Price(Tomans): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.