شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 01 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 18,575
بازدید دیروز: 20,937
بازدید کل: 157,591,005
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 105
کاربران حاضر: 106
Mining shopping behavior in the Taiwan luxury products market
Abstract:

The rapid growth of Taiwan’s economy has been accompanied by the country’s developing market for luxury products. To successfully establish the new market demand chain for the luxury industry in Taiwan, it is essential to understand customer preferences. Thus, this study uses an association rules approach and clustering analysis for data mining to mine knowledge among luxury product-buying customers in Taiwan. The results of knowledge extraction from data mining, illustrated as knowledge patterns, rules and knowledge maps, are used to make recommendations for future developments in the luxury products industry

Keywords: Luxury products Data mining Brand spectrum Product spectrum Association rules Clustering
Author(s): .
Source: Expert Systems with Applications 39 (2012) 11257–11268
Subject: بازرگانی و تجارت
Category: مقاله مجله
Release Date: 2012
No of Pages: 12
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.