شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 01 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 18,357
بازدید دیروز: 20,937
بازدید کل: 157,590,787
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 80
کاربران حاضر: 81
Consumers’ adoption of information services
Abstract:

This paper reports on a design science research study that seeks to investigate how information service components affect consumers’ potential adoption of such services. More specifically, the paper develops a conceptual model that uses the theory of organizational information services (TOIS) and the unified theory of acceptance and use of technology (UTAUT) as a basis. The results indicate that individual constructs can be linked to service components. In turn, this result can potentially be instrumental in progress toward a deeper understanding of consumers’ adoption of information services and how this affects the development of such services and systems that support them

Keywords: Theory of organizational information services Service components Consumer Adoption Unified theory of acceptance and use of technology
Author(s): .
Source: Information & Management 50 (2013) 248–257
Subject: مدیریت و انتقال تکنولوژی
Category: مقاله مجله
Release Date: 2013
No of Pages: 10
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.