شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 33,681
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,635,053
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 92
کاربران حاضر: 93
How do advertising expenditures influence hotels’ performance?
Abstract:

Existing studies have shown a positive relationship between advertising and hotel room revenue. However, it is not clear through which channel advertising affects hotel revenue. We contribute to the literature by showing that advertising has a significant positive impact on hotel room price, but not on room occupancy. Thus, advertising affects room revenues through room price, not quantity demanded

Keywords: Advertising International tourist hotel Room price Room occupancy
Author(s): .
Source: International Journal of Hospitality Management 33 (2013) 490–493
Subject: بازاریابی
Category: مقاله مجله
Release Date: 2013
No of Pages: 4
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.