شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 9,687
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,690,587
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 57
کاربران حاضر: 57
Does better service induce higher profitability? Evidence from Taiwanese Hospitality Industry
Abstract:

We adopt Wang et al. (2006) service quality measure to examine how the qualities of various hotel services affect hotel’s profitability using panel data in the Taiwanese international tourist hotel sector. The empirical results indicate that there is a non-linear relationship between food and beverage service quality and hotel profitability, while the effect of room service quality on hotel profitability is not significant

Keywords: Service quality International tourist hotel Profitability
Author(s): .
Source: International Journal of Hospitality Management 31 (2012) 1330– 1332
Subject: مدیریت کیفیت و بهره وری
Category: مقاله مجله
Release Date: 2012
No of Pages: 3
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.