شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 32,979
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,634,351
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 95
کاربران حاضر: 95
The effects of brand relationship quality on responses to service failure of hotel consumers
Abstract:

This article examines the applicability of Fournier’s (1998) Brand Relationship Quality (BRQ) framework in the hotel industry, and also investigates the effects of BRQ on hotel consumers’ behavioral intentions, after service failures in high-class hotels. The empirical results show that BRQ is applicable to the hotel industry and has a moderating effect on consumers’ post-failure emotions, particularly in terms of influencing future behavioral intentions. However, this finding is not applicable when the service failures are severe

Keywords: Brand relationship quality Service failure China hotel Relationship marketing
Author(s): .
Source: International Journal of Hospitality Management 31 (2012) 735– 744
Subject: بازاریابی
Category: مقاله مجله
Release Date: 2012
No of Pages: 10
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.