شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 29 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 10,201
بازدید دیروز: 13,772
بازدید کل: 152,267,463
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 87
کاربران حاضر: 87
Technology-mediated management learning in hospitality organisations
Abstract:

This study examines the role of information and communication technology (ICT) applications in management learning and development in hospitality organisations. Managers who search for authentic social knowledge are most likely to use learning management systems, company intranets, email applications and search engines. Managers who look for personal knowledge are most likely to select search engines, online audio or video communication applications, telephone conferencing and customer online community websites. This study provides evidence that e-learning practices in management development do not fully support managers’ learning. The paper lastly offers solutions to address this mismatch

Keywords: Management learning and development Technology Hospitality industry
Author(s): .
Source: International Journal of Hospitality Management 31 (2012) 451– 457
Subject: مدیریت جهانگردی
Category: مقاله مجله
Release Date: 2012
No of Pages: 7
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.