شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 46,333
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,647,705
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 216
کاربران حاضر: 217
بررسی کیفی اثرات انجمنهای مجازی اینترنتی بر خریدار و فروشنده
چکیده:
ارتباطات و تجربیات افراد در انجمنهای مجازی چنانچه با مدیریت قوی وبگاه و محتوای مناسب همراه شود می تواند باعث خلق منبع دانشی شود که به طور مثبتی با خریدهای اقتصادی افراد ارتباط دارد . مشخصات یک انجمن مجازی اینترنتی عبارت است از تعداد اعضاء، انعطاف پذیری، مقیاس پذیری و سطح مدیریت وبگاه . انواع انجمنهای مجازی بر اساس علاقه ،ایجاد ارتباط، تراکنش و یا سرگرمی و خیال شکل گرفته اند . انجمنهای مجازی اینترنتی مزایای مادی و معنوی فراوانی ،هم برای هم فروشنده و هم برای مشتری دارد که این دو را در داشتن یک تعامل برنده – برنده یاری می کند . پس از بررسی نمونه های فراوانی، چهارچوبی برای تعیین اثرات کیفی انجمنهای مجازی بر خریدار و فروشنده معرفی شده ا ست تا اعضاء انجمنها بتوانند با شناخت کاملتر از تأثیرات این انجمنها و انجام اقدامات لازم، بهتر از آنها بهره برداری کنند .
کلید واژه: انجمن مجازی، مجمع عمومی، ارتباطات مجازی، تراکنش اقتصادی، مدل درآمدی
نویسنده(گان): محمد مهدی سپهری، امیرحسین قپانچی، مهدی فسنقری
منبع: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع: تجارت الکترونیک
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1384
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.