ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 3,682
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,513,960
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 99
کاربران حاضر: 99
تعداد دریافت: 7
تعداد بازدید: 2316
بررسی کیفی اثرات انجمنهای مجازی اینترنتی بر خریدار و فروشنده
چکیده:
ارتباطات و تجربیات افراد در انجمنهای مجازی چنانچه با مدیریت قوی وبگاه و محتوای مناسب همراه شود می تواند باعث خلق منبع دانشی شود که به طور مثبتی با خریدهای اقتصادی افراد ارتباط دارد . مشخصات یک انجمن مجازی اینترنتی عبارت است از تعداد اعضاء، انعطاف پذیری، مقیاس پذیری و سطح مدیریت وبگاه . انواع انجمنهای مجازی بر اساس علاقه ،ایجاد ارتباط، تراکنش و یا سرگرمی و خیال شکل گرفته اند . انجمنهای مجازی اینترنتی مزایای مادی و معنوی فراوانی ،هم برای هم فروشنده و هم برای مشتری دارد که این دو را در داشتن یک تعامل برنده – برنده یاری می کند . پس از بررسی نمونه های فراوانی، چهارچوبی برای تعیین اثرات کیفی انجمنهای مجازی بر خریدار و فروشنده معرفی شده ا ست تا اعضاء انجمنها بتوانند با شناخت کاملتر از تأثیرات این انجمنها و انجام اقدامات لازم، بهتر از آنها بهره برداری کنند .
کلید واژه:
انجمن مجازی، مجمع عمومی، ارتباطات مجازی، تراکنش اقتصادی، مدل درآمدی
نویسنده(گان):
محمد مهدی سپهری، امیرحسین قپانچی، مهدی فسنقری
منبع:
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع:
تجارت الکترونیک
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
12
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
179 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved