شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 15,044
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,695,944
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 66
کاربران حاضر: 66
A preliminary study on customer expectations of hotel hospitality: Influences of personal and hotel factors
Abstract:

This study attempts to explain the influence of personal and hotel factors on the expectation level of hotel hospitality as well as to propose a scale to measure commercial hospitality for hotel services. A total of 101 local and international hotel guests were involved in the study. The results revealed that the expectations of hotel hospitality are influenced by personal factors such as gender, purpose of stay, nationality, and private domain of hospitality. The hotel’s star rating is the only hotel factor that might have strong association with hotel hospitality.

Keywords: Commercial hospitality Customer expectation Hotel marketing Hosting behaviour
Author(s): .
Source: International Journal of Hospitality Management 31 (2012) 191–198
Subject: مدیریت جهانگردی
Category: مقاله مجله
Release Date: 2012
No of Pages: 8
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.